Termeni si conditii

CAPITOLUL 1. NOȚIUNI GENERALE

Site-ul www.furnicuta.ro este proprietatea HARNIC PEOPLE SRL, cu sediul social în Str. Crinilor 85 Merii Petchii, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J23/4243/2018, cod de identificare fiscală 38279655, denumită în continuare Furnicuța.ro.

Site-ul oferă celor interesați informații despre societate și produsele Furnicuța.ro. Site-ul este operat și administrat de HARNIC PEOPLE SRL.

Pentru campaniile promovate de HARNIC PEOPLE SRL, persoanele interesate pot consulta regulamentele aferente acestora, disponibile pe site.

Produsele promovate și oferite spre vânzare pe acest site vor fi denumite în continuare "Produsele".

CAPITOLUL 2. DEFINIȚII

Cu excepția situației în care contextul cere sau se stipulează altfel în prezentul Document, următoarele expresii vor avea înțelesul menționat mai jos:

VÂNZĂTORUL - reprezintă Societatea Comercială HARNIC PEOPLE SRL, înființată și organizată în baza legii române și proprietarul Magazinului Web www.furnicuta.ro.

SITE-UL – domeniul www.furnicuta.ro, care reprezintă proprietatea HARNIC PEOPLE SRL, cu sediul social în Str. Crinilor 85 Merii Petchii, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J23/4243/2018, cod de identificare fiscală 38279655, .

MAGAZINUL WEB – magazinul online Furnicuța.ro, suportat de Website-ul asociat domeniului www.furnicuta.ro cu subdomeniile acestuia, incluzând, dar nelimitându-se la Website-ul public disponibil clienților.

CONȚINUT – înformațiile care se pot vizualiza sau accesa prin utilizarea website-ului: toate informații afișate pe website-ul Furnicuța.ro, orice informații comunicate prin orice mijloace de comunicare de către Furnicuța.ro Clientului, informații legate de produse, informații referitoare la beneficiile oferite de către Furnicuța.ro Clienților, imagini, simboluri, texte și/sau conținut multimedia. Se interzice orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

SERVICIUL - serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile public disponibile ale Magazinului Web, în sensul acordării posibilității Clientului să achiziționeze produse folosind mijloace exclusiv electronice.

CLIENT/ CUMPĂRĂTOR – persoană fizică cu vârstă mai mare de 18 ani sau persoană juridică care își face un Cont pe Site-ul Furnicuța.ro SRL și efectuează o comandă.

UTILIZATOR - orice persoană fizică cu vârstă mai mare de 18 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la Conținutul și Serviciul oferit de Furnicuța.ro prin intermediul Magazinului Web, ulterior creării Contului de Client.

CONTUL DE CLIENT – un ansamblu format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite unui singur Client accesul la zonele publice ale Magazinului Web, prin care se face accesul la serviciu. Crearea unui Cont de Client în Magazinul Web este limitată exclusiv la Clienții Persoane Fizice. În situația în care Clientul dorește asocierea sa cu o Persoană Juridică, acesta va selecta bifa Sunt Persoană Juridică diponibilă în secțiunea de formular pentru comandă și va introduce datele de facturare ale societății.

PRODUS – orice articol afișat în Magazinul Web care urmează să fie furnizat de către Furnicuța.ro, Clientului ca urmare a Contractului încheiat; fiecare produs este însoțit de imaginea acestuia, denumirea și tipul, prețul în lei și disponibilitatea; o fotografie de produs poate conține elemente neincluse în produsul livrat, unele specificații se pot modifica de către Furnicuța.ro fără preaviz și în descriere pot să apară erori de operare.

Pe site-ul www.furnicuta.ro sunt publicate informații despre Produse și/sau promoții valabile într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

PRODUSUL ÎNLOCUITOR - va desemna Produsul similar sau superior celui comandat de Client, propus de Furnicuța.ro Clientului pentru a înlocui un Produs indisponibil temporar. Furnicuța.ro va anunța Clientul despe eventualele Produse indisponibile în Magazinul Web și va conveni împreună cu acesta asupra Produsului Înlocuitor, care în toate cazurile va veni în avantajul Clientului. Diferența de preț rezultată în urma substituției celor două Produse, va fi mereu suportată de Furnicuța.ro.

COMANDĂ – un document electronic prin care Clientul transmite Furnicuța.ro prin intermediul Website-ului, intenția de a achiziționa produse de pe website și prin care este permisă o formă de comunicare între Furnicuța.ro și Client; documentul electronic constă în lista de articole, rezultată în urma adăugării produselor disponibile în Coșul de Cumpărături.

COȘUL DE CUMPĂRĂTURI - totalitatea Produselor selectate de către Client din Magazinul Web în vederea achiziției.

LISTA PRODUSELOR - va reprezenta forma finală a listei cu Produsele adăugate de Client în Coșul său de Cumpărături în vederea achiziției. Aceasta ține loc de Comandă fermă și este afișată în Magazinul Web înainte de efectuarea plății online sau înainte de livrarea la domiciliu. Orice încercare de editare a Listei Produselor antrenează reinițializarea unei Comenzi noi.

ISTORIC DE CUMPĂRĂTURI – reprezintă totalitatea datelor stocate în legătură cu achizițiile anterioare, conform comenzilor efectuate.

FAVORITE – secțiune din Cont care permite Clientului să își salveze produsul dorit.

CARD BANCAR - instrumentul de plată, proprietate a Clientului folosit de către acesta pentru a plăti în vederea achiziționării produselor din Magazinul Web.

NUMERAR/RAMBURS - instrumentul de plată folosit de către Client pentru a plăti produsele din Magazinul Web cu livrare la domiciliu.

CARD DE FIDELITATE - card contractat de către Client, prin intermediul căruia Clientul poate accesa beneficiile speciale puse la dispoziție de către Furnicuța.ro, conform Regulamentului de Participare disponibil pe www.furnicuta.ro.

REPREZENTANT Furnicuța.ro - persoană însărcinată să ducă la destinație comanda lansată în Magazinul Web.

PREȚUL PROMOȚIONAL - fie avantajul de fidelitate sau reducerea valorică reprezentând un preț special valabil într-o perioadă de timp determinată, acordată Clienților la discreția Furnicuța.ro. Condițiile acordării Prețului Promoțional vor fi afișate de către Furnicuța.ro în Magazinul Web pentru fiecare campanie în parte, conform politicii aplicabile în momentul Comenzii. Toate promoțiile prezente pe www.furnicuta.ro sunt valabile în limita stocului disponibil.

VOUCHER – orice reducere de preț sau discount oferit de Furnicuța.ro la achiziționarea unor produse, în anumite perioade de timp.

INTERVALUL DE TIMP - Data și Ora disponibile pentru recepția la domiciliu/altă adresă specificată de client în momentul lansării comenzii.

PRAGUL MINIM - valoarea minimă a Comenzii acceptată de Furnicuța.ro.

LIVRARE - produsele comandate din Magazinul Web cu livrare la domiciliu, transportate contra cost sau gratuit la adresa comunicată de Client.

RETUR – restituirea produselor în cazul neacceptării acestora de către Client la efectuarea recepției, conform prevederilor prezentelor Termene și Condiții.

TAXĂ DE LIVRARE - sumă fixă pe care Clientul o datorează Furnicuța.ro ca urmare a livrării la domiciliu a Produselor Comandate prin intermediul Magazinului Web cu livrare la domiciliu. Clientul nu poate cere rambursarea costului livrării pentru produsele livrate la domiciliu.

TAXĂ DE PROCESARE - sumă fixă pe care Clientul o datorează Furnicuța.ro ca urmare a nelivrării la domiciliu a comenzii din vina Clientului. Această taxă poate fi reținută de către Furnicuța.ro la expirarea termenului stabilit pentru livrare, reprezentând contribuția pentru serviciile de împachetare și pregătire a comenzii. Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a aplica sau nu această penalizare.

CAMPANIE – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de produse cu stoc limitat, pentru o perioadă de timp stabilită de către Furnicuța.ro.

CONTRACT LA DISTANȚĂ – contractul de furnizare a unor produse, încheiat între Furnicuța.ro și client, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de Furnicuța.ro și care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe mijloace de comunicare la distanță.

DOCUMENT – prezentele Termene și Condiții de Vânzare.

TRANZACȚIE – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs de HARNIC PEOPLE SRL către Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri bancare agreate de către Client sau numerar.

NEWSLETTER/ALERTĂ/COMUNICARE – desemnează mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către Furnicuța.ro într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Furnicuța.ro cu referire la informațiile conținute de acesta.

REVIEW – evaluare redactată de către clientul unui produs, pe bază experienței personale.

CAPITOLUL 3. ACCEPTAREA TERMENELOR ȘI CONDIȚIILOR

Prezentele Termene și Condiții stabilesc condițiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate prin intermediul Magazinul Web www.furnicuta.ro, cu subdomeniile acestuia, în temeiul prevederilor OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

HARNIC PEOPLE SRL Își rezervă dreptul de a modifica unilateral și în orice moment prezentele Termene și Condiții, precum și politicile prezentate pe Website. Continuarea folosirii Website-ului ulterior modificării Termenelor și Condițiilor reprezintă acordul Clientului asupra acestor modificări.

Accesul la prezentul site și folosirea acestuia sunt permise numai în concordanță cu Termenele și Condițiile prezentate, precum și cu prevederile legale aplicabile în domeniu. Prin accesarea prezentului site Clientul ia cunoștință și acceptă prezentele Termene și Condiții. Clientul are obligația de a citi cu atenție și de a respecta prezentele Termene și Condiții, precum și alte politici ale noastre prezentate în prezentul site.

Acceptarea prezentelor termene și condiții se realizează prin bifarea căsuței „Am luat la cunoștință și accept Termenii și Condițiile”.

Magazinul www.furnicuta.ro se adresează Clienților persoane fizice care au depășit vârsta de 18 ani, precum și persoanelor juridice.

Posibilitatea de a comanda online este disponibilă doar persoanelor cu domiciliul în România, având adresa de livrare într-una din localitățile unde este disponibilă livrarea de către firmele de curierat partenere.

Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor, Clientul este de acord ca:

  • în cazul în care Clientul este o persoană fizică, acționează în nume propriu și nu reprezintă nicio altă persoană, iar dacă este reprezentantul unei persoane juridice, acționează în limitele împuternicirii ce i-a fost acordată;
  • Clientul va furniza informații corecte și complete în vederea utilizării Website-ului;
  • Clientul nu va utiliza site-ul pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revinde, distribui, publica sau exploata, în niciun scop comercial, software-ul, conținutul, ofertele, produsele furnizate de către Furnicuța.ro sau obținute prin intermediul site-ului fără să i se acorde consimțământul expres, prealabil și scris al Furnicuța.ro. Această restricție include orice încercare de a încorpora orice informație de pe site în orice alt catalog, produs sau serviciu;
  • Clientul nu va utiliza site-ul în niciun mod care ar putea să afecteze negativ disponibilitatea resurselor sale sau utilizarea sa de către alți Clienți sau în orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraîncărca sau deteriora serverele sau rețelele Furnicuța.ro;
  • Clientul nu va utiliza site-ul în orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termene și Condiții sau prin alte politici relevante.

Acceptul Termenelor și Condițiilor implică și acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal se regăsesc în Capitolul 6.

În cazul în care Clientul nu este de acord și nu acceptă prezentele Termene și Condiții sau își revocă acceptul dat în favoarea respectarii prezentelor Termene și Condiții, acesta va renunța la accesarea website-ului și implicit la serviciile oferite de Furnicuța.ro, prin intermediul Magazinului Web, încetând primirea Newslettere-lor/Alertelor/Comunicarilor din partea Furnicuța.ro, fără nicio garanție sau responsabilitate ulterioară din partea Furnicuța.ro.

La solicitarea scrisă a Clientului, Vânzătorul va șterge toate datele personale care fac referire la acesta din baza sa de date, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.

Clientul poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord și/sau a nu accepta documentul Termene și Condiții, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment.

Clientul nu poate să revoce acordul exprimat în favoarea acceptării prezentelor Termene și Condiții Furnicuța.ro pe perioada derulării unui Angajament (comandarea/cumpărarea unor produse), până în momentul în care acesta nu va achita contravaloarea tuturor datoriilor neonorate față de Furnicuța.ro.

În cazul în care Clientul a achitat contravaloarea tuturor datoriilor neonorate față de Furnicuța.ro și își revocă acordul exprimat în favoarea prezentelor Termene și Condiții, Furnicuța.ro va anula Contul de Client al acestuia, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

Pentru a-și exercita dreptul prevăzut mai sus, Clientul va contacta operatorul de comenzi online Furnicuța.ro.

HARNIC PEOPLE SRL își rezervă dreptul de a întrerupe în orice moment accesul la acest site, cu notificarea utilizatorilor, printr-un mesaj afișat pe site la momentul accesării. HARNIC PEOPLE SRL nu va fi răspunzătoare pentru lipsa de nefuncționaliate sau pentru funcționarea neconformă a site-ului.

CAPITOLUL 4. UTILIZATORUL WEBSITE-ULUI

Utilizatorul Website-ului poate fi o persoană fizică, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate deplină de exercițiu, orice reprezentant al unei persoane juridice înmatriculată și funcționând în conformitate cu legile din România, acționând în numele și pe seama persoanei juridice, orice persoană fizică autorizată (PFA) care accesează, comandă sau achiziționează Produse prin intermediul Website-ului, denumit pe parcursul acestor Termene si Condiții, “Client”.

CAPITOLUL 5. CREAREA CONTULUI

Pentru crearea contului, Clientul va selecta butonul „Creează un cont” situat in partea dreapta sus a Website-ului. Clientul va completa formularul de creare a contului, furnizând următoarele informații:

  • Informații personale: numele și prenumele;
  • dacă Clientul dorește să primească newslettere privind produsele și campaniile promoționale Furnicuța.ro, va bifa căsuța „Înscrie-te la newsletter”;
  • Informații conectare: adresă de email și parolă.
  • finalizarea creării contului se realizează prin selectarea butonului „Creează un cont”.

Clientul va primi pe adresa de email indicată un link de confirmare a creării contului.

În pagina de Profil a Clientului, vor fi păstrate informații despre:

  • datele de identificare ale contului;
  • istoricul comenzilor, al produselor descărcabile si a metodelor de plată stocate;
  • recenzii asupra produselor;
  • abonare la newsletter.

Clientul are posibilitatea de a-și modifica adresa de email în secțiunea de editare a informațiilor din cont.

În cazul pierderii sau uitării parolei, Clientul va introduce adresa de email, apoi va urma pașii afișați pentru înregistrarea unei parole noi.

Clientul este unicul responsabil pentru menținerea securitatii și confidențialității Contului și a parolei, aceasta din urmă fiind strict confidențială. Clientul este responsabil pentru toate activitățile și conduita sa sau a oricărei alte persoane care acționează Produse prin intermediul Contului. Parola va fi folosită doar în scopul accesarii Contului și efectuării comenzilor online prin intermediul Website-ului. Parola nu va putea fi folosită pentru efectuarea de plăți online.

Clientul este de acord să notifice Furnicuța.ro imediat cu privire la orice suspiciune de utilizare neautorizată a Contului sau la orice eventuală breșă de securitate. Furnicuța.ro nu va fi responsabilă pentru nicio pierdere sau prejudiciu, de orice fel, care ar putea surveni ca urmare a utilizării, de către o altă persoană a Contului, cu sau fără permisiunea Clientului. Clientul este răspunzător pentru orice pierderi cauzate Furnicuța.ro ca urmare a utilizării Contului de către o altă persoană.

Clientul se obligă să furnizeze date reale, exacte și complete așa cum este indicat în Formularul de înregistrare și să reînnoiască, ori de câte ori este necesar, datele de înregistrare pentru a fi reale, exacte și complete în orice moment. În cazul furnizării de către Client a unor informații care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a suspenda sau desființa Contul și de a refuza toate încercările curente sau viitoare de folosire a serviciilor site-ului, fără nicio despăgubire față de Client.

În caz de nerespectare de către Client a Termenelor și Condițiilor sau a oricăror altor politici relevante, Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a dezactiva contul Clientului, fără nicio despăgubire și fără acordarea unui preaviz sau a vreunei alte formalități.

Clientul este singurul responsabil pentru consecințele care decurg din utilizarea Site-ului, precum si pentru orice daune materiale, intelectuale sau de orice alta natura, în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniu. Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a restricționa/suspenda posibilitatea Clientului de a plasa comenzi pe Site, în cazul în care consideră că acțiunile acestuia în Site i-ar putea cauza vreun prejudiciu. Într-o astfel de situație, Clientul se poate adresa Operatorului de comenzi online Furnicuța.ro.

În caz de fraudă sau încălcare a oricăror legi aplicabile din partea Clientului, dezactivarea contului se va face fără preaviz, fără înștiințare, fără alte formalități și fără despăgubiri.

CAPITOLUL 6. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Crearea și accesarea contului de utilizator, precum și derularea Angajamentelor (comandarea/cumpărarea unor produse) implică prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnicuța.ro.

Vă rugăm să accesați Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal __privacyPolicyLink__.

CAPITOLUL 7. PRODUSE ȘI CARACTERISTICI

Toate produsele comercializate online de către Furnicuța.ro sunt afișate pe Website-ul www.furnicuta.ro.

Fiecare produs în parte este însoțit de una sau mai multe imagini de produs, precizând denumirea produsului și prețul de vânzare.

Furnicuța.ro respectă prevederile legale în domeniu privind informațiile despre produse, oferite atât pe website, cât și pe etichetele acestora, în scopul informării cât mai corecte a clientului.

În cazul în care unele caracteristici ale produselor au fost afișate greșit pe website-ul www.furnicuta.ro, ne rezervăm dreptul de a anula livrarea respectivelor produse și de a anunța clientul în cel mai scurt timp posibil despre această situație.

Imaginile folosite pentru descrierea Produselor pe Website (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală Furnicuța.ro, ci exclusiv o modalitate de prezentare, având scop informativ.

În vederea informării cât mai corectă și completă asupra produselor, recomandăm clienților www.furnicuta.ro să consulte datele de pe etichete și/sau după caz, să se adreseze operatorului de comenzi online Furnicuța.ro.

Furnicuța.ro poate publica pe Website informații despre Produse și/sau promoții valabile într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Produsele prezentate pe www.furnicuta.ro sunt conforme cu legislația română și sunt destinate utilizatorilor finali, nu în scopul revânzării.

CAPITOLUL 8. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Disponibilitatea unui produs afișat în cadrul Website-ului www.furnicuta.ro se referă la stocul magazinului online, cu următoarele specificații:

  • "în stoc"
  • "stoc indisponibil"

Poate exista posibilitatea ca o comandă lansată să nu poate fi onorată din motive obiective. În eventualitatea în care apar dificultăţi de stoc, Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a informa în cel mai scurt timp posibil Clientul cu privire la posibilitatea înlocuirii produselor respective cu produse de calitate și valoare similară aflate in stoc.

În cazul în care clientul nu dorește înlocuirea produselor, se va proceda în felul următor:

  • a) dacă plata s-a efectuat cu card bancar online în avans către Furnicuța.ro, produsele indisponibile sau toată comanda va fi anulată, iar contravaloarea produselor lipsă/întregii comenzi se va rambursa în termen de 14 zile calendaristice de la data informării.
  • b) dacă plata urmează a fi efectuată ramburs la livrare, se vor factura și achita doar produsele disponibile.

Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a refuza onorarea unei comenzi considerată anormală în raport cu cuantumul de produse comandate în mod normal de către un client.

Produsele și serviciile sunt disponibile la prețurile și în condițiile afișate pe Website-ul www.furnicuta.ro (în limita stocurilor disponibile). În ipoteza excepțională în care informațiile cu privire la disponibilitatea produselor ar fi eronate, Furnicuța.ro se angajează să informeze clientul asupra acestor aspecte pe e-mail sau prin telefon.

CAPITOLUL 9. PREȚURI

Prețurile aplicabile sunt cele afișate pe Website în momentul plăsarii comenzii de către Client.

Prețurile Produselor prezentate pe Website-ul www.furnicuta.ro sunt exprimate în RON și includ TVA. Cotele de TVA aplicabile sunt cele aflate în vigoare la data plasării comenzii de către Client.

Prețurile produselor afișate pe site exclud taxa de livrare.

Taxa de livrare reprezintă suma pe care Clientul o datorează Furnicuța.ro pentru livrarea la domiciliul acestuia a Produselor Comandate prin intermediul Magazinului Web.

Taxa de procesare și livrare se calculează în funcție de valoarea Produselor comandate, după cum urmează:

  • Pentru comenzi în valoare de până la 298 lei, taxa de livrare este de 20 lei;
  • Pentru comenzi în valoare de minimum 299 lei, taxa de livrare este 0 lei.
  • Pentru comenzi în valoare de până la 75 lei, se percepe o taxă suplimentară de procesare, în valoare de 3.99 lei.

Taxa de livrare va fi afișată în momentul finalizării comenzii și va fi inclusă în factura fiscală emisă.

Pentru o corectă transmitere a facturii fiscale aferente livrarii produselor, Cumparatorului îi revin obligațiile de a furniza o adresă de email validă și de a-și actualiza, ori de câte ori este cazul, datele din Contul său.

Prețurile afișate pe Website pot fi modificate în mod unilateral de Furnicuța.ro. Nicio modificare a prețurilor de către Furnicuța.ro nu va afecta o comandă confirmată de către Furnicuța.ro cu Clientul.

În cazul în care prețul produselor a fost afișat greșit pe www.furnicuta.ro, ne rezervăm dreptul de a anula livrarea respectivelor produse și de a anunța Clientul în cel mai scurt timp posibil despre această situație

Prețurile tăiate cu o linie, afișate pe site, semnifică prețul cu TVA inclus pentru Produsele care fac parte dintr-o campanie de reducere de preț. Aceste prețuri vor fi însoțite de prețurile nebarate, care reprezintă Prețurile promoționale aplicabile produselor la data Comenzii. În cazul unui Pret Promoțional, Furnicuța.ro își asumă responsabilitatea de aplicare a acestui Preț pentru toate Comenzile plasate în perioada promoțională, însă în limita stocului disponibil.

În cazul organizării de campanii speciale care implică taxă de livrare, valoarea comenzii precum și valoarea taxei de livrare se vor calcula conform mecanismelor campaniilor promoționale.

CAPITOLUL 10. MODALITĂȚI DE PLATĂ

Produsele comandate prin Magazinul Web pot fi achitate de către Client prin două modalități de plată: plata online cu cardul (în avans) și plată ramburs la livrare.

Furnicuța.ro își desfășoară operațiunile în LEI și nu va aplica niciun comision suplimentar și nicio suprataxă pentru tranzacțiile aferente comenzilor.

În cazul plății online cu Cardul Bancar (Visa Classic/Electron, Master Card, Maestro) pentru finalizarea și validarea plății, Clientul este direcționat către o Pagină de Plată securizată. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de bănci românești și străine sub siglele VISA și Master Card cu condiția ca băncile emitente să le fi activat opțiunea de plată online. Furnicuța.ro va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentând contravaloarea Comenzii livrate, conform mesajului de confirmare a Comenzii transmise către Client.

În cazul plății ramburs la livrare, Furnicuța.ro va primi sumele reprezentând contravaloarea Comenzii livrate prin firma de curierat, după livrararea acesteia la domiciliul Clientului.

Atât Furnicuța.ro, cât și Clientul își vor suporta propriile comisioane bancare. În cazul plăților online, Furnicuța.ro nu este și nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun cost suplimentar sau comision bancar aplicat de către banca emitentă a cardului Clientului. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Clientul. Prin urmare, în situația în care sumele debitate de pe cardul Clientului sau rambursate pe cardul acestuia diferă de prețul afișat la finalizarea comenzii sau de suma confirmată care urmează a fi rambursată, rugăm Clientul să contacteze banca emitentă a cardului, pentru a primi mai multe informații referitoare la comisioanele bancare; în situația în care veți întâmpina dificultăți în lămurirea situației în raport cu banca emitentă, vă rugăm să contactați operatorul de comenzi online Furnicuța.ro.

Furnicuța.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de informații referitoare la Cardul Bancar al Clientului, aceste date fiind procesate direct prin intermediul sistemelor securizate ale furnizorului de servicii de plăți online. Procesatorul de Carduri Bancare agreat de Furnicuța.ro are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate în urma unei Comenzi emise, Comenzi anulate, Contract valid sau Contract anulat, pentru a investiga oricare Tranzacție, în cazul în care aceasta există.

Toate tranzacțiile bancare de pe Website vor fi efectuate într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități din punctul de vedere al efectuării plăților online și se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale care au legătură cu modalitățile de plată online. Furnicuța.ro nu va avea nicio responsabilitate în acest sens.

Termenul în care banca emitentă a cardului deblochează/creditează suma în Contul Clientului nu poate fi estimat/controlat de către Furnicuța.ro și poate să difere de la o bancă la alta sau de la o comandă la alta.

Clientul garantează Furnicuța.ro că utilizarea mijlocului de plată ales nu încalcă nicio lege aplicabilă.

Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plată.

Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare (în cazul în care Clientul a ales să efectueze plata Produselor online), fără nicio despăgubire sau notificare față de Client.

Toate informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cardului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Furnicuța.ro, ci vor fi procesate exclusiv de către unitățile bancare emitente ale cardurilor.

Pentru fiecare comanda în parte, Furnicuța.ro va emite factură fiscală aferentă Comenzii care vor însoți produsele livrate. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în moneda LEI.

CAPITOLUL 11. LIVRAREA

Serviciul de livrare este disponibil în toate localitățile din România unde pot ajunge firmele de curierat partenere.

Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare, anterior plasării comenzii. În cazul apariției unor erori la introducerea datelor de livrare (stradă, numar, bloc, etaj, persoană de contact, număr de telefon) Furnicuța.ro nu va fi făcută responsabilă pentru imposibilitatea livrării comenzii.

Produsele comandate de către Client vor fi livrate de către reprezentantul Furnicuța.ro, la domiciliul acestuia sau la o adresă specifică solicitată, în conformitate cu datele înscrise de Client în comandă.

Termenul de livrare este de maximum 72 de ore lucrătoare calculate de la momentul primirii de către Client a apelului de confirmare a comenzii, din partea unui reprezentant al firmei. Menționăm că expedierea comenzii se face doar după confirmarea telefonică prealabilă a acesteia, iar în contextul în care Clientul nu răspunde în repetate rânduri în vederea confirmării verbale a comenzii, Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a anula comanda.

Clientul va fi informat asupra datei și intervalului orar al livrării produselor comandate de către firma de curierat, prin SMS sau email.

Clientul poate fi contactat telefonic de către reprezentantul firmei de curierat în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa indicată în Comandă.

Clientul are obligația de a asigura prezența la adresa indicată în comandă, la data și în intervalul orar planificat. Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa comanda plasată pe Magazinul Web și facilitează accesul reprezentantului firmei de curierat în locația menționată în comandă. În situația în care reprezentantul firmei de curierat nu poate avea acces la adresa comunicată de către Client în comandă, precum și în situația în care Clientul nu recepționează produsele din culpa sa, Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a anula comanda, cu posibilitatea de a aplica măsurile stabilite la Cap.13.

La livrarea produselor comandate, Clientul sau persoana desemnată se obligă:

  • să verifice starea Produselor livrate;
  • să verifice corectitudinea informațiilor înscrise pe factura fiscală;
  • să semneze de primire (după caz);
  • în cazul plăților cu numerar ramburs la livrare, să plătească contravaloarea produselor și a transportului, conform comenzii și facturii fiscale emise de către Furnicuța.ro.

În ipoteza în care data și intervalul orar de livrare nu vor putea fi respectate de către firma de curierat, Clientul va fi imediat informat referitor la acest lucru, stabilindu-se de comun acord prelungirea termenului de livrare cu o nouă perioadă.

CAPITOLUL 12. COMANDA ONLINE

Comanda online se poate realiza necondiționat de crearea contului.

Pentru a plasa o comandă online în Magazinul Furnicuța.ro, Clientul trebuie să parcurgă următorii pași:

Să selecteze Produsele pe care dorește să le comande; pentru fiecare produs în parte sunt menționate: denumirea produsului și prețul de vânzare.

Să adauge produsele selectate în „Coșul de Cumpărături” prin selectarea butonului Adaugă în Coș. Produsele sunt adăugate în Coșul de Cumpărături al Clientului, acestea fiind afișate în meniul din partea dreapta sus a ecranului.

După adăugarea unui produs în Cosul de Cumpărături, acesta se va actualiza pe măsură ce adăugați produse noi. În meniul Cosul de Cumparaturi se afișează lista produselor comandate; pentru fiecare produs în parte se vor regăsi următoarele detalii: imaginea produsului, denumirea produsului, cantitatea, prețul final, valoarea totală a Comenzii și taxa de livrare.

Clientul are posibilitatea să modifice cantitățile Produselor, să șteargă sau să adauge Produse noi în Coșul de Cumpărături.

Odată adăugat în Coșul de Cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Produs în Coșul de Cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Produsului.

În cazul în care ulterior adăugării în coș a unui Produs, acesta devine indisponibil, Clientul va fi informat în mod corespunzător. Furnicuța.ro poate să ofere Clientului opțiuni de Produse similare Produsului devenit indisponibil. Clientul poate să aleagă să adauge în coșul de cumpărături unul dintre Produsele similare prezentate de către Furnicuța.ro (Produs inlocuitor) sau poate să refuze Produsele prezentate de către Furnicuța.ro.

Plata: În situația în care Clientul a optat plata online cu cardul, aceste este redirecționat către o Pagină de Plată securizată, în care Clientul va introduce datele sale bancare: numărul cardului și numele deținătorului de card, data expirării, codul de securitate și va selecta butonul „Plătesc în siguranță”.

Dacă se alege plata ramburs la livrare, finalizarea plății este considerată în momentul achitării sumei reprezentantului firmei de curierat la livrarea produselor la domiciliul acestuia.

Validarea comenzii: Furnizarea online a numărului Cardului bancar și plasarea Comenzii vor constitui dovada integralității Comenzii respective. Aceasta validare necesită acceptul expres al Clientului pentru toate operațiunile efectuate online. În cazul livrării cu plată ramburs, validarea comenzii de către Client se va face în momentul lansării acesteia.

Datele stocate în sistemele informatice ale Furnicuța.ro vor fi considerate drept dovezi ale Comunicațiilor și ale Comenzilor care au intervenit între părți.

Confirmarea comenzii: După plasarea comenzii, respectiv după ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plăți, Clientul va primi la adresa de e-mail indicată în comandă un mesaj de confirmare a comenzii. Fiecărei comenzi plasate în Website i se va atribui un număr unic de comandă, număr ce poate fi folosit în urmărirea, identificarea și livrarea acesteia.

În mesajul de confirmare a comenzii, Clientului i se vor comunica următoarele: produsele comandate, prețul pentru fiecare produs în parte, taxa de livare și valoarea totală a comenzii.

Plasarea unei Comenzi implică acceptarea de către Client a prețurilor și a descrierii Produselor oferite spre vânzare. Clienții sunt încurajați să citească descrierea fiecărui Produs pentru a-i cunoaște caracteristicile, iar pentru informații complete să verifice etichetele Produselor la livrarea Comenzii. Pentru orice informații, Clientul va contacta operatorul de comenzi online Furnicuța.ro.

Furnicuța.ro poate solicita informații suplimentare despre comandă, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la adresa la care să fie livrată comanda, în cazul în care informațiile furnizate inițial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii.

Contractul de vânzare încheiat între Furnicuța.ro și Client va fi considerat încheiat:

  • în cazul plății online: in momentul în care Clientul intră în posesia produselor comandate;
  • în cazul plății ramburs la livrare: în momentul predării numerarului aferent comenzii de către Client reprezentantulului firmei de curierat.

Nu există o limită inferioară sau superioară de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul Website-ului. Cu toate acestea, în cazul în care Clientul alege să plătească ramburs la livrare, suma aferentă comenzii nu va putea depăși plafoanele prevăzute în Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată sau în orice alt act normativ aplicabil care reglementează astfel de plafoane, respectiv 5.000 lei pentru persoane juridice și 10.000 lei pentru persoane fizice.

Alte mesaje de confirmare vor fi trimise Clientului de către Furnicuța.ro în următoarele situații:

  • e-mail la crearea Contului de Client;
  • e-mail la schimbarea parolei Contului de Client;
  • e-mail de confirmare a comenzii;
  • e-mail de confirmare a expedierii comenzii;
  • e-mail de anulare a Comenzii, în termen de 24 de ore de la confirmarea comenzii;

CAPITOLUL 13. MODIFICAREA, ÎNLOCUIREA, ANULAREA PRODUSELOR DIN COMANDĂ ȘI ANULAREA COMENZILOR

Prin intermediul numărului unic de comandă primit pe email, în Mesajul de confirmare a comenzii, Clientul va putea urmări statusul acesteia care cuprinde trei etape: în așteptare, în procesare și finalizată.

Comanda plasată poate fi modificată sau anulată de către Client în etapa de așteptare. Sumele plătite în avans de către Client, vor fi rambursate în contul acestuia în termen de 14 zile calendaristice de la data anulării comenzii.

Dacă comanda plasată se află în etapa de procesare sau finalizată și Clientul dorește modificarea sau anularea comenzii, acesta va contacta operatorul de comenzi online Furnicuța.ro.

În eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a informa în cel mai scurt timp posibil Clientul cu privire la posibilitatea înlocuirii produselor respective cu produse de calitate și valoare similară aflate în stoc. În cazul în care Clientul nu dorește înlocuirea produselor se va proceda în felul următor:

  • a) dacă plata s-a efectuat online în avans către Furnicuța.ro, produsele indisponibile sau toată comanda va fi anulată, iar contravaloarea produselor lipsă/întregii comenzi se va rambursa în termen de 14 zile calendaristice de la data informării.
  • b) dacă plata urmează a fi efectuată ramburs la livrare, se vor achita doar produsele disponibile.

Clientul va fi informat telefonic sau prin mail în privința modificărilor de înlocuire sau anulare.

Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de către Client, în urma unei informări prealabile adresată Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • a) neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
  • b) invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Furnicuța.ro, în cazul plății online;
  • c) din motive legitime (respectiv, dar fără a se limita la comportament și/sau limbaj neadecvat), în special în cazul în care cantitățile comandate sunt disproporționat de mari în raport cu cantitățile comandate în mod normal de către Clienții care întrunesc calitatea de consumatori;
  • d) adresa și datele de contact sunt lipsă;
  • e) în cazul detectării unui risc de fraudă.

În următoarele situații:

  • reprezentantul firmei de curierat s-a deplasat la adresa indicată de Client în comandă, însă adresa este greșită sau acesta nu poate avea acces în locația indicată;
  • reprezentantul firmei de curierat s-a deplasat la adresa indicată de Client în comandă, însă Clientul nu poate fi contactat și nu este găsit la adresa indicată;
  • reprezentantul firmei de curierat s-a deplasat la adresa indicată de Client în comandă, însă Clientul refuză fără niciun motiv, produsele comandate sau plata contravaloarii produselor comandate (inclusiv a taxei de livrare, deși în Comandă a optat pentru plată ramburs cu numerar la livrare;

Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a anula unilateral comanda efectuată de către Client, cu posibilitatea luării următoarelor măsuri:

În cazul plăților online în avans: sumele plătite de către Client vor fi rambursate în termen de 14 zile calendaristice de la data anulării, mai puțin Taxa de livrare și Taxa de procesare a Comenzii.

Taxa de procesare a comenzii este în valoare de 20 de lei și reprezintă contribuția pentru serviciile de împachetare și pregătire a comenzii, datorată ca urmare a neonorării comenzii din vina Clientului.

În cazul plăților ramburs la livrare, Furnicuța.ro poate opta pentru:

  • acționarea în judecată pentru recuperarea prejudiciului, cu solicitarea de daune interese;
  • perceperea unei taxe în cuantum de 20 de lei la livrările urmatoare sau blocarea clientului pentru comenzile ulterioare.

Furnicuța.ro își rezervă dreptul de a aplica aceste măsuri prin propriile decizii.

CAPITOLUL 14. RECEPȚIA PRODUSELOR ȘI DREPTUL DE RETURNARE

La recepționarea produselor, clientul are obligația de a se asigura că produsele livrate corespund Comenzii plasate de acesta. În acest sens, clientul are obligația de a verifica produsele, precum și toate informațiile prevăzute pe etichetele acestora, dar și pe factura fiscală aferentă.

Clientul are dreptul de a solicita returnarea produselor pe loc în următoarele situații:

  • a) Produsele au fost livrate greșit (dacă este disponibil serviciul de deschidere colet la livrare);
  • b) Ambalajul este deteriorat;

Pentru orice altă problemă, Clientul poate contacta telefonic operatorul comenzilor online Furnicuța.ro.

Nu se acceptă returul parțial, prin urmare în situația în care Clientul refuză unul din produsele achiziționate, acesta va returna întreaga comandă pe loc reprezentantului firmei de curierat.

Nu se acceptă returul produselor în următoarele situații:

  • pentru lipsă bon fiscal și/sau factură fiscală; în această situație, Clientul va anunța operatorul comenzilor online Furnicuța.ro, urmând ca factura fiscală să îi fie transmisă pe adresa de email menționată în Comandă;
  • factura fiscală este eronată; Clientul va anunța operatorul comenzilor online Furnicuța.ro, în vederea stornării/refacerii facturii fiscale;

Pentru orice sesizari/neconformități privind produsele livrate, descoperite ulterior efectuării recepției, Clientul poate trimite o reclamație în acest sens, conform dispozițiilor, la datele de contact anterior menționate.

CAPITOLUL 15. Avantajele de Fidelitate

Clientul poate beneficia de Avantajele de Fidelitate constând în acordarea cardului de fidelitate, vouchere, reduceri, promoții conform Regulamentelor de participare disponibile pe Website-ul www.furnicuta.ro.

Avantajele de Fidelitate vor fi acordate Clientului la momentul validării Comenzii și vor putea fi folosite doar în Magazinul Web Furnicuța.ro.

CAPITOLUL 16. NEWSLETTERE

Clientul are posibilitatea de a opta pentru primirea de newslettere referitoare la produse, mesaje și campanii promoționale, prin bifarea căsuței Abonare la newsletter. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client, poate fi modificată în orice moment, folosind legătura special destinată din cadrul oricăror Newslettere sau prin debifarea opțiunii existente în contul de client.

Renunțarea la primirea Newsletter-elor nu implică renunțarea la acceptul acordat pentru „Termeni si condiții”.

CAPITOLUL 17. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Furnicuța.ro va depune diligențe maxime astfel încât nicio informație confidențială cu/despre/și în legatură cu orice cont deschis pe www.furnicuta.ro să rămană confidențială. Informațiile transmise vor fi tratate ca informații confidențiale și trebuie folosite doar în scopul pentru care au fost transmise și nu trebuie să fie folosite pentru alte scopuri fără consimțămantul scris al Clientului, în afara cazului în care:

  • a) au fost cunoscute de către partea care a primit informațiile, înainte de a-i fi aduse la cunostință de către partea care dezvăluie informatiile printr-un canal public, astfel ele devenind informații publice;
  • b) se cere a fi dezvăluită de către legea aplicabilă, decizie judecătorească sau a autorităților competente.

CAPITOLUL 18. TRANSFER DE PROPRIETATE

Dreptul de proprietate se transferă de la Furnicuța.ro la Client în momentul livrării produselor în locația indicata de acesta din urmă în Comanda postată pe site-ul www.furnicuta.ro, după efectuarea integrală a plății.

CAPITOLUL 19. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Toate elementele Website-ului www.furnicuta.ro (texte, imagini, fotografii, ilustrații, grafice, mărci, logo-uri, pictograme, denumiri comerciale, produse, materiale, informații, etc.) sunt proprietatea exclusivă a HARNIC PEOPLE SRL și sunt protejate de legislația română referitoare la respectarea drepturilor de autor, a mărcilor, a desenelor și a modelelor, a brevetelor etc.

Aceste elemente nu pot fi copiate, supuse unor operațiuni de inginerie inversă, decompilate, dezasamblate, modificate, publicate pe alte website-uri, încadrate, schimbate sau distribuite, redistribuite, licențiate, sub-licențiate sau transferate în orice formă de către Client. Orice reproducere sau reprezentare chiar și parțială prin orice mijloace, realizată fără acordul scris, prealabil și expres al Furnicuța.ro este interzisă și ilicită. Nerespectarea acestei interdicții consituie o contrafacere sau un act de concurență neloială care angajează responsabilitatea civilă și penală a autorului său.

Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Furnicuța.ro, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Furnicuța.ro asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Furnicuța.ro.

Clientul declară și înțelege că orice utilizare neautorizată a acestor materiale reprezintă încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală ale Furnicuța.ro și va atrage exercitarea tuturor remediilor legale.

Niciunul dintre elementele de pe Website nu va fi considerat a acorda direct, implicit sau în orice alt mod, orice licență sau drept de a utiliza, în orice scop Conținutul, în tot sau în parte.

Orice conținut la care Clientul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența prezentelor Termene și Condiții, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un Acord de utilizare specific și valid încheiat între Furnicuța.ro și acesta și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Furnicuța.ro cu referire la acel Conținut.

În cazul în care Furnicuța.ro conferă Clientului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul are sau obține acces în urma acestui Acord, acest drept se referă doar la acele conținuturi definite în Acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe Site sau a perioadei definite în Acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Furnicuța.ro pentru respectivul Client sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

Niciun Conținut transmis către Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație din partea Furnicuța.ro și/sau al angajatului Furnicuța.ro care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

Furnicuța.ro oferă Clientului o licență limitată, neexclusivă, revocabilă pentru a vedea, distribui, printa sau descărca orice Conținut, așa cum acesta este definit mai sus, de pe Website, pentru uzul său personal. Clientului nu îi este acordat dreptul să licențieze, republice, distribuie, copieze, cesioneze, sub-licențieze, transfere, vândă, creeze opere derivate sau orice altă utilizare non-personală a oricărui Conținut al Website-ului. Nicio parte a Conținutului nu poate fi reprodusă în nicio formă sau încorporată în orice sistem electronic sau mecanic de găsire a informațiilor, altfel decât în scopul folosirii personale. Clientul nu poate accesa sau utiliza Website-ul în niciun fel care ar putea sau care are scopul de a dăuna sau afecta Website-ul sau orice server sau rețea care stă la baza Website-ului sau de a interfera cu utilizarea și dreptul oricărei alte persoane sau entități de a utiliza Website-ul.

Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentele Termene și Condiții sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

Punerea în aplicare a hyperlink-urilor către orice pagină a acestui website necesită acordul scris, prealabil si expres al Furnicuța.ro. Utilizarea oricăror informații de pe acest website în alte scopuri decât cel consultativ, în special în scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmăriri penale atât în România, cât și în străinătate.

CAPITOLUL 20. LIMITARE DE RESPONSABILITATE

Furnicuța.ro nu își asumă responsabilitatea în cazul neexecutării sau executării necorespunzătoare a contractului, fie din cauza Clientului, fie din cauza unei acțiuni insurmontabile sau imprevizibile a unei terțe parți, fie din cauza unui caz de forță majoră.

Furnicuța.ro nu poate fi ținut responsabil în niciun fel în fața niciunui Client care utilizează Website-ul sau conținutul acestuia, altfel decât în limita prevederilor înscrise în cadrul Termenilor și Condițiilor.

Furnicuța.ro nu garantează Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Site-ului, în lipsa înregistrării de către acesta din urmă, prin parcurgerea etapelor de înregistrare menționate în cadrul Termenilor și Condițiilor.

Site-ul www.furnicuta.ro poate conține legături conexe (numite hyperlink-uri sau link-uri), care permit conectarea automată la diferite site-uri de Internet. Aceste site-uri conexe sunt proprietatea unor terți și sunt administrate de aceștia. Furnicuța.ro nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legături din Conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele Site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.

Furnicuța.ro este exonerată de orice vină în cazul utilizării website-urilor și/sau al Conținutului transmis către un Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul website-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Furnicuța.ro, atunci când aceasta utilizare a Conținutului poate sau produce pagube de orice natură Clientului și/sau oricărui terț implicat în acest transfer de Conținut.

Furnicuța.ro nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte că:

  • Serviciul va fi potrivit cerințelor Clientului;
  • Serviciul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel;
  • Produsele/Serviciile obținute gratis sau contra cost prin intermediul Serviciului vor corespunde cerințelor sau așteptărilor Clientului.

În limita prevederilor Termenilor și Condițiilor, operatorii, administratorii și/sau proprietarii website-ului nu sunt sub nicio formă responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultand din, dar nelimitându-se la, achiziții, oferte speciale, promoții, promovări, sau oricare alt tip de relație/legătură/tranzacție/colaborare/etc. care pot apărea între Client și oricare dintre cei care își fac promovare directă sau indirectă prin intermediul Magazinului Web.

Furnicuța.ro nu este responsabila pentru prejudiciile ce pot fi create ca urmare a folosirii neautorizate a informatiilor de pe Site. Furnicuța.ro nu este responsabila pentru eventualele costuri si/sau pierderi de orice fel suportate/rezultate ca urmare a folosirii informatiilor de pe Site. Furnicuța.ro nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Furnicuța.ro a oricareia dintre obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

Prin crearea și/sau plasarea Comenzilor, Clientul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată, afișată în prezenta pagină.

Contact
Luni - Vineri • 09:00 - 23:00
Weekend • 09:00 - 17:00
Plăți online securizate
Alege să plătești cu cardul online, iar tranzacțiile tale vor fi procesate în mod securizat de către:
© 2024 Furnicuța.ro - cu drag pentru acasă. Toate drepturile rezervate.